Prije skoro 38 godina, u Zubak Grupu je došetala jedna dama koja je o automobilima znala više od svih svojih muških kolega, a zahvaljujući svojim zaslugama i dan danas radi kod nas. Vesna Kahrimanović administrator je u prodaji vozila u AutoZubak Velikoj Gorici koja svoj cijeli radni vijek radi u Zubak Grupi i s pravom ju zovemo jednom od legendi Zubak Grupe! Tom prigodom sjeli smo s Vesnom i popričali.
- Vesna, ispričajte nam malo o svim lokacijama i radnim mjestima koja ste prošli u svojoj dugoj karijeri u Zubak Grupi.
Radila sam u Velikoj Gorici, u Sesvetskom Kraljevcu, pa u Zagrebu te sam se onda opet vratila u Veliku Goricu. Petnaest godina sam radila u prodaji SEAT vozila, s ranijim pozicijama u računovodstvu, administraciji.
U prodaji vozila radila sam 23 godina. Nisam se toliko zasitila same prodaje vozila, količina zadataka vezanih uz skrb o kupcu svakodnevno je postajala sve veća i postalo mi je veliko opterećenje. Iskustvo i znanje logično su me vodili prema administraciji u prodaji, posao koji danas radim.
- Koja je razlika između direktne prodaje i administracije?
Direktna prodaja je svakodnevni izazov s novim strankama i novim situacijama koje ponekad ne možete predvidjeti i bez obzira na znanje i iskustvo.
Što se tiče trenutne pozicije, u administraciji prodaje čekaju me brojni zadaci kojima kolegama u prodaji na dnevnoj bazi dajem punu podršku, a nakon prodaje vozila tu je suradnja i s drugim odjelima u Zubak Grupi koji rješavaju popratnu papirologiju. Ovo mi je idealan posao s mojim znanjem.
- U prodaji ste godinama obučavali mnoge mlade kolege. Kad biste mogli nešto poručiti mladim ljudima koji žele graditi karijeru u prodaji, što bi to bilo?
Da, mnogi mladi prodajni savjetnici prošli su “kroz moje ruke”. Iskustva s njima uvijek su bila pozitivna. Kolege cijene moje znanje, a ja volim na njih prenijeti sve što znam. Znanje i iskustvo koje naučimo u tvrtki uvijek se dijeli i razmnožava, mi smo stvarno jedan dobro nauljeni stroj. Bude mi žao kad neki prodajni savjetnici odu iz tvrtke jer je posao zahtjevan i kompleksan. Tada mi je jasno da mladima mogu usaditi znanje, ali ne i lojalnost tvrtki koju ja osobno jako cijenim i poštujem, te se u potpunosti smatram važnim dijelom njenog mehanizma.
- Žena u autoindustriji – što se promijenilo prije 30 godina i sada?
Biti žena u prodaji vozila uvijek je bio i ostao izazov. U prvom kontaktu većinom muški kupci znaju isprva biti sumnjičavi dok im svojim poznavanjem vozila ne dokažete suprotno. Nasuprot tome, naši ženski kupci većinom su sretni kad naiđu na ženu u prodaji. Tada su opuštenije i, kako kažu „Ne boje se da će ispasti neznalice ako su rekle nešto krivo o vozilu.“. Provela sam mnogo godina prodajući aute na autoshowovima i moram istaknuti da je poštovanje žena veliko bilo i prije, a sada je još i veće. Sretna sam i što kod nas u prodaji vozila radi velik broj žena.
- Kako provodite slobodno vrijeme?
Ponosna sam baka 9-godišnje djevojčice Eme. Kad je kod mene, sve se vrti oko nje i svo slobodno vrijeme provodim s njom. Osim nje, bavim se svojim malim vrtom te i kućnim ljubimcima, koker španijelicom Lunom i papigom Tiki.
- Koji je idealni auto za vas?
Passat Variant 2.0 TDI DSG Business. Nema drugoga!
- Sigurno imate mnogih anegdota iz bogatog poslovnog iskustva.
Obzirom da sam godinama radila na autoshowovima te imala stotine zadovoljnih kupaca automobila, nerijetko me ljudi vide u Konzumu ili u gradu i pozdrave kao da se znamo godinama. Jednom sam tako čak bila i na Hvaru kad me čovjek na šetnici pozdravio i pitao otkud se znamo. Čim mi je odgovorio da ima Seat Toledo, rekla sam mu da sam mu prodala auto!
To je po meni definicija uspjeha; ljudi će zaboraviti što su od tebe kupili, ali nikad neće zaboraviti kako su se zbog tebe osjećali uvaženo, cijenjeno i kao dio obitelji.