povuci

POSLOVNI PUT

Vozio sam stotine auta, ali njemački auto nema konkurenciju

Naš kolega Berislav oduvijek se bavio automobilima, a u AutoZubaku se njima bavi od 2004. godine; točnije od prvog dana osječke poslovnice. Originalno zaposlen na mjestu servisnog savjetnika, Berislav se sa vlastitim znanjem, strašću i sposobnošću nedavno popeo do pozicije regionalnog voditelja postprodaje sektora limarije i lakirnice za Varaždin, Osijek, Sisak i Požegu. Ako ova predivna poslovna priča nije povod da se zaputimo u Osijek, onda ne znamo što je!

Berislave, i prije nego si se zaposlio u Zubak Grupi, radio si u tvrtki koja se bavila automobilima. Kad je to bilo?

Joj daaaavno. Zaposlio sam se u ovoj firmi 2004. godine, a prije sam radio kod rođaka u trgovini auto dijelovima, tamo sam počeo pomagati već sa 16 godina. Od malena sam baš zaljubljen u aute, naučio sam voziti već s 14 godina i to na Fići! A dok nisam dobio legalnu dozvolu, vozio bih kartinge. Magistar sam  ekonomije, završio sam srednju elektrotehničku školu, što se pokazalo kao idealna baza za ovaj posao.

Koji si vozio prvi auto, a koji voziš sada?

Prvi auto mi je bio VW Polo, a trenutačno vozim jedan od modela iz Audi ergele. Teško mi je izdvojiti najdraži automobil ili marku ali jedno znam: dok hodam i dišem, vozim samo njemačke aute. Jednostavno, želim sigurnost i pouzdanost, pogotovo sad otkako sam postao osobni vozač jedne pametne trogodišnjakinje Petre. Trenutno sam zadovoljan s izborom vozila, jer Audi je premium marka.

A i AutoZubak salon u kojem radiš u Osijeku, okrenut je prema Audi i Škoda modelima, pa možda i otuda dolazi tvoj izbor.

Naravno. Kad sam radio kao servisni savjetnik, ušao bih dnevno u desetak auta, i tako sam svaki dan šest godina odrađivao probne vožnje, zaista sam prošao puno vozila.

Posebno me fasciniraju električna vozila te bi ih rado vozio i privatno. Koristio sam se nekoliko mjeseci Škodom Enyaq koja me oduševila.

Kakva atmosfera vlada kod vas u Osijeku? Prošle ste godine zaposlili i internog procjenitelja? Kako vam je to poboljšalo poslovanje i zadovoljstvo kupaca?

U mojoj poslovnici, u odjelu postprodaje radi dvadesetak ljudi. Jako sam zadovoljan kolegama te polučenim uspjehom u prvoj polovici godine, ali i cijele prošle godine.  Imali smo sjajne rezultate, a razlog tome je što imamo sjajne kolege u svim odjelima bez kojih to ne bi bilo moguće. Pogotovo u prodaji s kojom smo jako povezani.

Zapošljavanje internog Procjenitelja u lipnju prošle godine pokazalo se kao odličan potez jer nam je kontrolom izvida šteta kroz Audatex aplikaciju osigurao dodatne prihode. Naime, ne ovisimo više samo o limarsko-lakirerskim satima na izvidima štete koja rade osiguranja, nego sad izračun radi naš procjenitelj – objašnjava Berislav. Isto tako, pojedina osiguranja su u nama prepoznala partnera i prepustila nam prijavu i procjenu štete gdje imamo priliku vozila zadržati u našim radionicama na popravku.

Da li je lakše raditi s privatnim osobama ili poslovnim subjektima?

Imamo puno stalnih klijenata te veliku zastupljenost fizičkih osoba. Ovakav omjer nam omogućuje stabilnu bazu klijenata. Uvijek moramo biti barem za pola koplja bolji od konkurencije, a da smo u tome uspješni, pokazuju nam i ankete o zadovoljstvu klijenata. Dakle nakon svakog servisa klijentima šaljemo na mail ili SMS anketu o zadovoljstvu, a ako je ocjena 3 ili niža, obavezno ih povratno i kontaktiramo da vidimo u čemu je bio problem i kako to možemo ispraviti. To gledamo kao novu priliku, radije tako nego da se ne jave pa ne znamo da smo pogriješili. Izazovno je i s privatnim i s poslovnim subjektima, moramo uvijek davati više, ulagati u zadovoljstvo klijenata i napredak kolega. Ali zato volim svoj posao jer takav napredak i želim.

Osim toga, kojim se izazovima veseliš?

Preda mnom je trenutno jedan velik izazov kojem se veselim kao malo dijete, a to je razvoj limarsko lakirerskih radiona u koji je uključen cijeli management Zubak Grupe, a s kojim smo krenuli prošle godine. Riječ je o velikom projektu postprodaje kojem je cilj rekonstrukcija servisa po poslovnicama, povećanja efikasnosti i brzine radova sa zadržavanjem kvalitete radova. Naravno, velik je to benefit i za klijente jer će dobiti brzu uslugu s istom provjerenom AutoZubak kvalitetom. Jedna etapa projekta već je debelo pred krajem, ona u Velikoj Gorici. Naime naša nova limarsko lakirerska radionica pred samim je završetkom, a bit će zasigurno najmodernija u regiji. Glavne karakteristike nisu samo opremljenost najnovijom tehnologijom koja je trenutno na tržištu već i inovativni pristup popravku vozila gdje se znatno smanjuje vrijeme popravka vozila tzv. Key to Key time. U sklopu radionice nalazit će se i edukacijski centar te još mnogi noviteti o kojima ćemo zasigurno još puno pisati.

 

Berislavov poslovni put:

2004. – Servisni savjetnik

2008. – Stariji servisni savjetnik

2010. – Rukovoditelj postprodaje

2018. – Direktor srednje poslovne jedinice

2019. – Voditelj postprodaje Osijek

2023. – Voditelj postprodaje sektora limarije i lakirnice za Varaždin, Osijek, Sisak i Požegu