Od 2006. godine ulaz u zgradu Zubak Grupe u Sesvetama čuva naš kolega referent prijema Marijan Steković. Uvijek srdačan i nasmijan, uputit će vas kamo trebate ići, a po potrebi i utješiti ako ste došli uzrujani.
Marijane, ispričajte nam kako ste došli u Zubak Grupu.
- U Zubak Grupu sam došao na preporuku supruge koja je tu radila kao konobarica u AutoZubak kafiću. Radim već 17 godina i dobro mi je. Uvijek je neki muving, kolege mi pružaju podršku. Sa svima se dobro slažem i svi su mi podjednako dragi.
Kako teče Vaš tipičan radni dan i što Vam je najdraže raditi?
- Osim dočekivanja i usmjeravanja stranaka, tijekom svoje smjene, a radim u sve tri smjene, obilazim unutrašnji i vanjski prostor kako bih se uvjerio da je sve u redu. Najdraže mi je raditi prvu smjenu od 6 do 14 sati. Tada se stalno nešto događa, dolaze stranke i dobavljači, uredi su puni, sve je življe, družim se s kolegama pa i vrijeme brže prođe. Kad mi stranke u znak zahvale donesu čokoladu ili neku sitnicu, srce mi je puno – onda znam da sam dobro obavio posao!
Marijane, što je najvažnije u Vašem poslu?
- U mom poslu je najvažnije biti nasmijan i ljubazan, da ljudi osjete da su dobrodošli. Treba biti nasmijan i uslužan čak i kad ti nije najbolji dan, ali se potrudim da se to ne primijeti. Strankama sam ja često prvi fizički doticaj s tvrtkom, i zato želim da dobiju dobar dojam u startu.
Da li je ikada bilo nekih škakljivih ili neugodnih situacija?
- Neugodne situacije stvarno ne pamtim, a ja tu radim 17 godina. No, bilo je škakljivih situacija u smislu da stranke dođu tužne ili ljute, a neke dođu nakon prometne nezgode ili predaju auto na servis. Nerijetko pomognem strankama i utješim ih. Ipak su naši dečki najbolji majstori i začas će auto vratiti u prvobitno stanje. Od neugodnih situacija sjećam se samo nekih koje se nisu mogle izbjeći – poplave, potresi, provale. Najteže mi padaju treće smjene, od 22h do 6 ujutro, ali uz televizor, termosicu kave i štrudlu od doma bude dobro!