povuci

AFTER WORK

Planinarenje je najbolji spas u ovim vrućinama

Rad s ljudima dinamičan je i često nepredvidiv posao, tako da u Call Centru ORYX Asistencije nikad nije dosadno. Velik je broj poziva, visok je stupanj ažurnosti, pazi se na milijun detalja, ali i dalje održavamo topao ljudski pristup klijentima.

 

Dobro to zna naša Sandra Močilac, specijalistica za skrb o korisnicima u Call Centru ORYX Asistencije čiji se posao u cijelosti sastoji od komunikacije, bilo da se radi o korisnicima, bilo da se radi o kolegama.

Takav posao zna biti intenzivan, traži redovito punjenje baterija, a uvijek nasmijana Sandra to radi upravo planinarenjem. Čini se kako nije pretjerano teško pogoditi zašto, jer nagrada za savladane visine je prekrasan pogled, čist zrak i zadovoljstvo koje se može ravnati samo pobjedom u sportu.

Koje su ti prve uspomene vezane uz prirodu i planinarenje?

U djetinjstvu me djed često vodio u prirodu brati gljive na školskim praznicima. To su mi bile najljepše i najbezbrižnije uspomene u djetinjstvu!

Otada sam svoj boravak u prirodi unaprijedila planinarenjem, penjanjem, vožnjom bicikla, trčanjem, uglavnom kombiniram više aktivnosti u prirodi ovisno o vremenu i godišnjem dobu.

Planinarenje je odličan način za izbacivanje viška energije, druženje s prijateljima, pomicanje vlastitih granica i upoznavanje novih ljudi i sredina.

Koji su ti najponosniji trenuci u „penjačkoj“ karijeri, i jel ima straha u tim visinama?

Prije nekoliko godina popela sam se na Triglav, najviši vrh Julijskih Alpa koji je do danas sa svojih 2.864m moj najviši vrh. Išla sam s iskusnim penjačima iz planinarskog društva Vučje Bratstvo u kojem sam i završila planinarsku školu. Osim toga, ponosna sam i na ispeljanu ferrata via Italiana na Mangartu, koja slovi za jednu od zahtjevnijih u regiji. To mi je bila osobna želja i jedan od posebnih trenutaka koje ću pamtiti.

Inače, na planinarenje nikad ne idem sama, uvijek se unaprijed detaljno isplaniraju rute i sigurnost nam je na prvom mjestu. Opasnost od ozljede uvijek postoji, i određena doza straha je prisutna i normalna, jer planina uvijek ima zadnju riječ.

Koje ti je najbolje mjesto za planinarenje?

Velebit! Riječ je o pravom primjeru iskonske divljine, netaknute prirode gdje se vrlo brzo izmjenjuju različiti krajolici koji zaustavljaju dah. Velebitska stijena vrlo je zahvalna za penjanje i Velebitu se uvijek rado vraćam. Ako nemam dovoljno vremena za dvodnevni izlet, naša Medvednica i Samoborsko gorje uvijek su dobra alternativa.

Kad si počela planinariti?

Zanimljivo, svoje prve planinarske korake napravila sam upravo s kolegama iz ORYX Asistencije. Bilo je to prije puno godina, i kolege više ne rade kod nas, ali smo i dalje u kontaktu i znamo zajedno planinariti. Naš poslovni odnos prerastao je u pravo i trajno prijateljstvo. Sadašnji kolege ne pokazuju interes, osim Sanje, tako da se družimo na druge načine. Primjerice, kolega Davor i ja smo prije koju godinu išli na bungee jumping s Masleničkog mosta!

Sandra, nedavno si promovirana na radno mjesto Specijalista za skrb o korisnicima u odjelu kontaktnog centra za asistenciju? Što se sve sastoji od tvog posla?

Radni dan mi se sastoji od zaprimanja prigovora na pruženu uslugu, na izvođača usluge, prigovore na zaprimljene račune, mogućih prijava oštećenja prilikom pružanja usluge te zaprimanja zahtjeva za refundaciju ukoliko si je netko od naših članova sam organizirao uslugu prijevoza ili pomoći na cesti telefonskim putem ili e-mailom/poštom. Također obrađujem zaprimljene prigovore za sve naše poslovnice, te kritične ocjene na portalima. Kako bih adekvatno riješila i obradila predmete, preslušavam zaprimljene telefonske pozive, komuniciram s Odjelom upravljanja proizvodima, Odjelom prodaje, Odjelom servisne mreže te po potrebi s voditeljima postprodaje u pojedinim našim AutoZubak poslovnicama.

Kako ti planinarenje pomaže u poslu?

Rad s korisnicima, ali i novim i starim djelatnicima zahtjeva puno strpljivosti i spremnosti na kompromise. Baš to me boravak u prirodi i uči, fokusu na korak ispred mene, a ne na cijelom putu. Uči me mentalnoj spremnosti na promjene, brzom i pravodobnom reagiranju na raznorazne situacije. U Call Centru puno razgovaramo, komuniciramo želje, očekivanja, pohvale i uspjehe, baš zato što želimo imati taj otvoreni, topli, ljudski pristup i klijentima i suradnicima i s kolegama.