povuci

ISPUNJENA ŽELJA

Obiteljsko vikend putovanje na otok Krk s Audi Q8

Kad smo početkom proljeća razmišljali kome ćemo ispuniti želju, a tko je za prethodno razdoblje pokazao veliku razinu kolegijalnosti i poslovnih rezultata, jednoglasno smo zaključili da je to naš Jan! Jan Gospodnetić, stariji zastupnik u ORYX Agenciji za osiguranje, u tvrtki je gotovo 7 godina, a u to vrijeme osigurao je tisuće vozila, domova, pokretnina, plovila – i jedan helikopter! Privatno veliki zaljubljenik u vožnju i brze aute, znali smo da je Audi Q8 iz flote Zubak Grupe idealan odabir za obiteljsko vikend putovanje na otok Krk.

Jan, kako Audi leži na cesti? 
Odlično! Želja mi je doslovno ispunjena jer, radeći u Audi salonu u Sesvetama, gledam taj auto svaki dan, a ravna autocesta od Zagreba do mora bila mi je idealni poligon. Bio sam sa suprugom i djecom, pa se, naravno nije pretjerano stisnuo gas, no samo toliko da isprobam svu snagu Audija. Vozili smo se i kroz Gorski Kotar, tako da sam ga isprobao i u, takoreći, zimskim uvjetima.

Osim brzine, i unutrašnjost je zanimljiva? 
O, da! Display, elektronika, gadgeti… Potpuno su me osvojili! Izvana su i BMW i Mercedes lijepi, no unutrašnjost Audija je za dvije klase viša!

Kad je započeo tvoj poslovni put u Zubak Grupi?
Sjećam se točno dana – bio je 1. srpnja, 2014. Mentor mi je prvih mjesec, dva bio kolega Mario Pištelek, koji sad radi u ORYX-u kao koordinator distribucije osiguranja. On je iz poslovnice u Velikoj Gorici došao u Sesvete kako bi me uveo u posao.

Kakav je tvoj tipičan dan na poslu?
Svakodnevno šaljem desetine ponuda za nova i rabljena vozila. Također, jako česti su nam i online upiti na webu. Inače, u svojoj karijeri osigurao sam čak i jedan helikopter! Zadnje vozilo koje sam osigurao je Audi RS6 Avant u vrijednosti milijun i 800 tisuća kuna! Uhvatile su me zazubice samo u njegovoj blizini, srećom sam od tvrtke za vikend dobio Audi Q8 za utjehu, haha!

Što misliš da ZG razlikuje od ostalih tvrtki?
Atmosfera je bolja, lakša. Moja šefica Marina Samardžić daje nam puno povjerenje i podršku i znamo da joj se uvijek možemo obratiti za pomoć, savjet ili samo da izbacimo brige. Pošto smo svi u tvrtki veliki radoholičari, uvijek premašimo planove, tako da je radna atmosfera uvijek na razini. Naravno, pošto je ORYX Zastupanje u osiguranju izdvojen poslovni subjekt od ostatka grupacije, nismo objektivni jer smo kao jedan mali složni razred. Kao ekipa si uskačemo i međusobno pomažemo.

Kako je raditi s klijentima u Covid razdoblju?
Brzo smo se prilagodili! Rad od kuće nam je bio izazovan, jer je velik broj stalnih osiguranika već bio naučen da im police osiguranja dolazimo produžiti na kućni prag. Čak su mi i u lockdownu dolazili pred zgradu. Iako smo i prije pandemije uveli rad s e-policama, mnogi vjerni osiguranici vole u ruci imati papirnatu policu. Volim svoj posao i uz ovakvu ekipu nijedan dan mi nije težak.