Dalibor Stojanović (32) voditelj je riječke poslovnice ORYX Rent a cara, te je kao i većina zaposlenika Zubak Grupe veliki zaljubljenik u automobile, posebice one iz VW grupacije. No, Dalibora razlikuje jedan fantastičan detalj: zaštitni znak mu je legendarni Golf „četvorka“ iz 1999. godine s kojim ga se može vidjeti vikendima po điru u Rijeci. Kad smo ga priupitali kakav je osjećaj voziti 23-godišnji auto, Dalibor se razvezao kao roditelj koji priča o svom sinu jedincu.
Golfa IV je kupio tata u ljeto 2000. i otada je četvorka ravnopravni član u našoj obitelji, od milja ju zovemo Lucky Black. Ja ju vozim od 2008., otkad sam položio vozački ispit. Prošli smo ona i ja pola Europe; Berlin, Nica, Budimpešta. Svugdje sam ju vodio, a ona me zauzvrat nijednom nije ostavila na cjedilu.
Do prije 4 godine bila mi je jedina, no onda sam kupio Golfa VI pa se sad njime svakodnevno koristim. Golfa IV s vremena na vrijeme provozam po Rijeci, i to samo po suhom vremenu, jer auto treba obavezno potpuno očistiti prije vraćanja u garažu, to se podrazumijeva.
Moja Lucky Black četvorka dizelaš je s 1.9 motorom, a moja želja je da u auto ubacim 2.0 turbo TFSI motor. Ono što me trenutačno stopira je povećana potrošnja, jer već po gradu troši 8-9L, ali je najveća stavka ipak – cijena projekta. Naime, procjenjujem da mi za ubaciti 2.0 TFSI treba ukupno 5.000 eura. Promijenio sam joj ovjes, spustio je, stavio nove felge, „dodao“ 40 konja, kožna Recarova sjedala, GTI volan, stražnju haubu sa spojlerom… Sve u svemu, u zadnje 4 godine oko 40.000 kuna za upgradeove za uljepšavanje i poboljšanje performansi mog omiljenog Golfa.
Želim da moja 23-godišnjakinja i dalje privlači poglede i izgleda kao i u svoje najbolje dane. Od ukupno 282.000km, u zadnje tri godine odvozi u prosjeku 1.000km godišnje. Ma praktički je nova, ni točkice hrđe nema, originalna boja, na servisu svi tehničari u čudu vrte glavom a tehnički prolazi bez pol’ frke.
Osim tržišne, najveću vrijednost ovaj auto ima jer ga nitko drugi nije vozio osim mene i mog oca, i nadam se da će Golf IV u mojoj obitelji ostati do kraja svog voznog života, a nakon toga u muzej, kako mu i doliči.